” –јѓЌ—№ »… –ј’”Ќќ ¬≤…Ќ»
. Ѕордюг, студентка 2 курсу Ќ“” "’ѕ≤"
ер≥вник доц. ќкладной ё.√.
¬елика ¬≥тчизн¤на в≥йна - це найб≥льш героњчний ≥ водночас найб≥льш траг≥чний пер≥од украњнськоњ ≥стор≥њ ’’ стор≥чч¤. „и можна вести розмову про окремий, украњнський рахунок в≥йни? « одного боку це неможливо. “ому що п≥д час в≥йни украњнц≥ воювали, гинули та перемагали пл≥ч о пл≥ч ≥з рос≥¤нами та б≥лорусами, грузинами та орм¤нами, азербайджанц¤ми та узбеками, представниками ≥нших народ≥в —–—–. ј з ≥ншого боку? ÷е не т≥льки можливо, але й треба. «аради того, щоб ми не забували: в≥йну виграли не абстрактн≥, книжков≥ героњ - наш≥ батьки та д≥ди, звичайн≥ люди, ¤к≥ народилис¤ та виросли в ƒонбас≥, на ¬олин≥, у ’арков≥, иЇв≥, ќдес≥, Ћьвов≥, риму. ” важкий дл¤ Ѕатьк≥вщини час вони про¤вили себе ¤к њњ г≥дн≥ сини та дочки, вр¤тувавши в≥д коричневоњ чуми не т≥льки власну крањну, але й увесь св≥т.
”крањнський рахунок в≥йни. ÷е рахунок величезних втрат, рахунок скорботи. ” роки в≥йни ”крањна втратила понад 8 м≥льйон≥в своњх жител≥в. «агинув кожний п'¤тий украњнець. ¬трати серед мирного населенн¤ склали понад 5 м≥льйон≥! ÷е в≥йськовополонен≥ та остарбайтери, замордован≥ у канцтаборах та у н≥мецьк≥й невол≥, патр≥оти, пов≥шен≥, розстр≥л¤н≥, закатован≥ у заст≥нках, задушен≥ у спец≥ально обладнаних машинах-душогубках гестап≥вц¤ми та њхн≥ми п≥дручними з числа пол≥цањв, влас≥вц≥в, нац≥онал≥ст≥в. якщо ж людина не ставала на шл¤х боротьби проти окупант≥в, њњ нищили за те, що вона народилас¤ на св≥т ЇвреЇм, циганом, слов¢¤нином, нарешт≥ за те, що вона просто народилас¤ на св≥т людиною. ћовчазними св≥дками великоњ трагед≥њ стали Ѕабин яр у иЇв≥, ƒробицький яр п≥д ’арковом та багато ≥нших м≥сць, де поховано жертв в≥йни.